UWAGA!
Do systemu zalogować się mogą tylko użytkownicy, którzy otrzymali login i hasło.
Właściciel lokalu może otrzymac dane do logowania, po okazaniu dowodu osobistego i podpisaniu stosownego oświadczenia. Podczas pierwszego logowania system wymusza na użytkowniku zmianę otrzymanego hasła.
Od stycznia 2021r. dostepna jest nowa wersja IOK, współpracująca z telefonami komórkowymi.
Po pierwszym zalogowaniu z telefonu komórkowego należy zwrócić uwagę na komunikat na dole ekranu i potwierdzić utworzenie skrótu (ikony) w telefonie. Po potwierdzeniu będziecie Państwo mogli kliknięciem w ikonę "IOK" wywołać bezpośrednio stronę logowania do systemu, bez konieczności przechodzenia przez naszą stronę internetową.
Podczas pierwszego logowania oraz w przypadku zmian w regulaminie, Użytkownik potwierdza zapoznanie się z regulaminem usługi.
Zgłaszanie usterek przez system IOK - przypominamy kilka najistotniejszych zapisów regulaminowych:
Użytkownik ma świadomość, że system IOK służy tylko i wyłącznie do celów obsługi nieruchomości, a umieszczane przez Użytkownika treści dotyczyć powinny jedynie zgłoszeń awarii.
IOK nie jest forum dyskusyjnym.
Przyjmowanie zgłoszeń w IOK nie jest procesem automatycznym. Zgłoszenia wpisane przez Użytkownika w IOK trafiają do akceptacji i muszą być fizycznie zapisane w systemie. Proces ten może trwać wiele dni.
W związku z powyższym wszelkie awarie powodujące zagrożenie lub wymagające pilnej interwencji należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo !
Wszelkie treści niedotyczące awarii powinny być przekazywane za pośrednictwem poczty e-mail, np. na adres bb@biuro-bud.pl
Szanowni Państwo. Dane finansowe w IOK są aktualizowane raz w tygodniu.
W związku z powyższym prosimy o cierpliwość i sprawdzanie salda po ok. tygodniu od daty przelewu.